Coin City

Coin City

استخراج بیت کوین با سیستم خانگی

سه شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۰۶ ب.ظ

1


استخراج بیت کوین با سیستم خانگی

ارز دیجیتال از فرایند حل کردن معادلات ریاضی توسط کامپیوتر ماینینگ به دست می آید که یکی از رایج ترین این ارزها بیتـــکوین هست. در روش پیشنهادی ما شما به کامپیوترهای گران قیمت و کارت های گرافیک قوی نیاز ندارید.
در این روش شما به جای استفاده از گوگل کروم یا فایرفاکس از مرورگـــرCryptotab استفاده خواهید کرد 
و همزمان با اینکه شما در حال وب گردی یا تماشای آنلاین فیلم و … هستید ؛ حداکثر ۵۰ درصد CPU شما درگیر ماینینگ خواهد شد و برای شما سودآوری خواهد داشت.

شما می توانید مرورگر کریپتو تپ رو باز بذارید تا ماینینگ را انجام دهد، ولی زمانی از مرورگر استفاده میکنید ۲ الی ۳ برابر درآمد بیشتری به شما می دهد چون هدف نهایی سازندگان این مرورگر رقابت با مرورگرهایی مثل کروم می باشد و استفاده ی روزمره ی شما ازcryptatabباعث میشود سازندگان این مجموعه به اهداف خود دست یابند.

اگر شما هم با کامپیوتر زیاد  کار میکنید با دانلود مرورگر کریپتوتب و استفاده روزانه اش به جای مرورگرهای کروم و فایرفاکس و غیره و البته با ورود به حساب کاربری گوگل و یا یکی از شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک یا توییتر و غیره از طریق مرورگر کریپتو تب میتونید با همون سیستم خانگی خودتون و البته با سرعت کمتر ماینینگ یا همون بدست آوردن بیت کوین رو شروع کنید.
وقتی درآمد شما از ماینینگ به حد ۱۰ سنت رسید یک کیف پول الکترونیکی ایجاد و بیت کوین هاتون رو منتقل کنید.

برای دانلود می توانید بر روی لینک زیر کلیک کرده و مرورگر cryptotab را دانلود کنید.

برای دانلود برنامه قفلررشکن خود را روشن کنید ولی برای احرای آن نیازی به قفلرر شکن نیست.

دانلود مرورگر cryptotab

میدید و سوالات احتمالی که پیش میاد:

۱- هزینه ی برق اشغال کردن ۵۰ درصد از ظرفیت CPU زیاد نمیشه ؟

جواب : در ایران به هیچ وجه !  با ۳ برابر شدن قیمت دلار  و بالارفتن فقط ۳۰% هزینه ی برق در سال ۹۷ ؛ ایران به بهشت ماینینگ تبدیل شده !
هر چند شما زمانی که از کریپتــوتب استفاده میکنید که به مرورگر نیاز داشتید ؛ یعنی سیستم شما روشن بوده به خودی خود و مصرف چندانی بهش اضافه نشده ؛ البته بسیاری از کاربران ترجیح میدن صرفا برای ماینینگ با Cryptotab هم که شده سیستم شون رو روشن نگه دارند !

۲- اصطلاک سی پی یو چه قدره ؟ نسوزه !؟
جواب : ماینینگ حرفه ای در زیر فشار ۱۰۰ درصدی نیاز به خنک کننده های حرفه ای و اما و اگرهای زیادی  دارد. برای همین کریپتــوتب به شما اجازه ی استفاده ی بیشتر از ۵۰ درصدCPU رو نمی دهد، اگر X درصد احتمال سوختن  CPU و Power شما سر رندر گرفتن  وجود داره ؛  احتمال سوختن این قطعات در ماینینگ مرورگر Cryptotab نصف این X درصد احتمال هست.
در حقیقت میشه گفت کار کردن با مرورگر کریپتــوتب از  بازی کردن با سیستم هم سبک تر هست چون کارت گرافیک رو اصلا درگیر نمی کند.

۳- وقتی فقط از CPU استفاده میکنه و اون هم تازه ۵۰ درصد! پس چطور اینقدر خوب ماینینگ میکنه ؟
ساختار کریپتو تب به نحوی هست که در هر لحظه پر سود ترین ارز دیجیتال رو ماین میکنه و در نهایت با تبدیل به بیتکوین به اکانت شما واریز میشه . این قابلیت کریپتو اون رو بسیار خاص کرده و به نحوی کند بودن CPU رو جبران کرده . برای همین هست که نتایج خیلی عجیبی از ماین با کریپتو تب به دست میاد !

۴- این مرورگر امنیت داره ؟
جواب : استفاده از این مرورگر به صورت جهشی و گسترده ای در حال پخش شدن در دنیا هست و گزارش رسمی باب بر سرقت اطلاعات و باگ های امنیتی در این مرورگر داده نشده است.
اگه این فاکتور برای شما بسیار اهمیت داره , میتونین با Cryptotab صرفا برین سراغ ویدئویی آنلاین دیدن و سرچ کردن و …  و الزامی نداره باهاش به حساب بانکی تون هم سر بزنیند .
(برای امنیت ایمیل تون هم اگه حساس هستین میتونین کلا یک جیمیل مختص برای crypto بسازین و با اون وارد مرورگر بشین ( ورود به مرورگر فقط دفعه ی اول ایمیل و پسورد میخواد )

۵- امکان کلاهبرداری وجود نداره ؟
جواب : همین الان اگه توی گوگل سرچ کنین ” Crypto tab Scam or Legal ” مقالات و ویدیوهایی پیدا میشن که هر کدوم به نحوی این موضوع رو بررسی کردن .
مخالفان کریپتــوتب میگن درصد pool دریافتی زیاد هست و یا اینکه ساختار شبکه ی هرمی این مرورگر دروغ هست و همچین پول های کلان ۲۰ هزار دلاری قرار نیست گیر کسی بیاد ولـــی در مقابل افراد زیادی وجود دارند که ماهانه بالای ۲۰۰  دلار درآمد دارن و امید به روزهای ۲۰ هزار  دلاری دارند و از کریپتــوتب حمایت میکنند.
نهایت هر چی که باشه وقتی فکر دلار ۱۵ هزارتومانی به سر ما میخوره ,شاید درآمد ۲۰ دلار در ماه که میشه ۲۴۰ دلار (تقریبا ۳ میلیون تومان) در سال هم  ما رو خوشحال می کند.

برای آموزش تبدیل بیت کوین به ریال ،ساخت کیف پول و همچنین آموزش های بیشتر وارد کانال تلگرامی ما شوید.برای ورود بر روی عضویت کلیک کنید.

عضویت

منبع:setystudio.ir


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی