Coin City

Coin City

دانلود مرورگر کریپتوتپ برای کامپیوتر

سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۷:۳۶ ب.ظ

دانلود Cryptotab Browser – ماینینگ بیت کوین در مرورگر اینترنت



با Cryptotab Browser می توانید به راحتی در مرورگر اینترنت خود اقدام به استخراج بیت کوین نمایید . اینمرورگر ماینینگ بیت کوین از موتور و ابزار کلی گوگل کروم استفاده مینماید و بوسیله آن میتوانید Bitcoin و ساتوشی برای خود جمع نمایید و با چند کلیک ساده آنها را به حساب های خود منتقل کنید .

درواقع جهت استخراج Bitoin ها تنها کاری که باید انجام بدید نصب این مرورگر و استفاده از آن است, مرورگر Cryptotab به صورت خودکار شروع به ماینینگ Bitcoin می کند و شما می توانید مثل گوگل کروم از آن استفاده کنید و در کنار گشت و گذار در اینترنت بیت کوین رایگان کسب کنید!

با صفحاتی که این مرورگر برایتان نمایش میدهد و انجام دستور العمل های آن میتوانید در ماه بیت کوین بدست آورید و با توجه به ارزش بالای این پول دیجیتال میتوانید آن را به حساب خود منتقل کنید .

این کار بصورت ساده برای شما قابل انجام است و تنها کافیست تا آنها بر روی کامپیوتر خود نصب نمایید و با دستور العمل های مرورگر پیش بروید تا خرده بیت کوین و یا ساتوشی و بطور کل بیت کوین استخراج نمایید .Cryptotab Browser بسیار امن بوده و انواع پروتکل های امنیتی شبکه بر روی آن قرار دارد و اطلاعات رد و بدل شده بصورت رمزگذاری شده است .

نسخه کامپیوتر Cryptotab Browser منتشر گردیده و میتوانید از آن استفاده نمایید ولی نسخه گوشی های اندرویدی و IOS هنوز در دست بررسی و در حال ساخت میباشد . در انتها با ماینینگ بیت کویت باید آنها را به حساب بیت کوین خود انتقال داده و به ارز کشور خود تبدیل نمایید .

برای دانلود مرورگر کریپتوتپ بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود مرورگر کریپتوتپ

(برای دانلود به فیل تررشکن متصل باشید)

ویژگی های مرورگر ماینینگ Bitcoin Cryptotab Browser :

  • ساده و کاربردی
  • رمزگذاری شده و امن
  • استخراح بیت کوین به سادگی
  • امکان دعوت از دوستان برای نصب مرورگر و افزایش قابل توجه بیت کوین ها
  • قابلیت های هوشمند فراوان
  • و …
آموزش کار با افزونه کریپتوتپ در ویدیوی پایین قرار دارد.برای مشاهده ویدیو در آپارات بر روی لینک زیر کلیک کنید.


منبع:p30day


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی